K SOM I KÄR!

Tjaba! idag så har vi varit på tom tits med klassen :) super kul.
man kan säga att det hetde till lite i mörka rummet ;) hahhahah.
Sen så kom jag hem och satte mej framför datan & spelade lite gitarr.
Nu har vi kommit överens om att vi ska gå på bio på tisdag :D
Längtar asmkt!
Jag känner att jag börjar bli lite småt kär, i en person.
idon't now if it right.
Aja orkar inte tänka på han nu, då känns allt så bläää. :)
Hahah. . . Imorgon ska vi åka pulka med klassen, haha tråkk.
Sen blir det stockholm på fredag ;) ska faktist bli kul :D
På bussen när vi åkte hem ifrån tom tits så träffade jag Mattihas Alinder.
FETT PINSAMT! aja, vi började små glo lite på varandra och David & Alexander
Stog och halv skrek '' Mattihas! alexandra står här '' sjukt piinnnssammt.
Men måste bara säga att han hade VÄRDENS FINNASTE ÖGON! så
otroligt söt han var :) puss på han. haha :D

Aja måste sluta snacka kärlek nu, det blir för mkt.

Ha det bra!

Puss/ Alex


Kommentarer
Postat av: Amanda

MEH! DUMMA DU:( Man sägaer aldrig ALDRIG att det är tråkigt att åka pulka!!!:(

Sen kan det ALDRIG bli för mkt kärlek:P Eller jo om nån skulle bli kär i min kille men då får dom se på andra bulleribullar!:D (Puss på honom föresten^^)

Ville bara säga de och kom ihåg de nu:P

Pussar<3



Världens bästa Amanda:)

2009-12-16 @ 20:26:12
URL: http://amandaehrndal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0