VINTERVÄRLD

Tjaba! idag när jag vaknade fick jag värsta damp anfallet på grund av att det snöade.
så efter någon timme så gav jag mig iväg till skolan. Vi hade idrott på morgonen men jag
och johanna satt mest & snackade med affe :) haha kul idrott.
Sen så hade vi matematik i klassrummet & Engelska.
Just nu så sitter jag här hemma och lyssnar på en super bra låt :)
Senare så ska jag ner till skolan igen & ha gitarr, Sista lektionen.
Hahah :D jag ska börja få privat lektioner för hon jag spelar med
kan ingenting och min lärare tyckte att det var tråkigt att jag skulle sluta för hon tycker
att jag är bra :) Så då ska jag få ha egen lektion med henne 16.00 - 16.30 :D

Ha det bra :D

Puss/ Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0