I will always belong to you

hejsan! här kommer min helg en snabb uppdatering om min helg.

Fredag: Idag så vaknade jag vid halv tio tiden tror jag av att Johanna smsade mig och sa att dom skulle hämta mig om 45 min, så det var bara att springa upp ur sängen Äta frukost och sätta på sig kläderna sen dra.
Vi åkte hem till henne för att börja fixa lite innför festen och sånt. Vi gjorde Egen mat som jag & Johanna lagade super bra :D hahah vi gjorde egna drinkar eller "hembränt" som david sa ;) ahahha. Sen gick vi och mötte upp folket som skulle komma & det blev ett glatt välkommnande. Vi åt & sen så körde vi sanning eller koncekvens ;D och det var super roligt, hahahahahhahah! eller hur Cornelia ;)) Sen så efter mycket shattande från killarna så körde vi buzz & det var super roligt ;D hahahaha Johanna & Philip vann.  Sen åkte Cornelia hem & vi andra gick ut i skogen och röjde där och skrek hahaha om någon sätt oss måste dom tyckt att vi var dumma i huvudet , ahahha! men man måste få haaa rolllliiiigggtt!

Lördag: Idag sov jag till 12.15 och det var super skönt, kände mig helt utslaggen. Tog det bara lungt hemma & sen på kvällen drog jag till nykvarn & sov hos Evelina & jag säger bara en sak: Killar är så jävla blåsta ibland ;) eller hur eve? HAHAHHAHHHAHAH!. Vi låg uppe tills kl: 6 & sen så sov vi till elva haha! men vi var fan inte trötta.
men nu så vill jag bara sova...ZzZZZ.. ojdå! hahah ;)

Söndag: Vaknade hos Evelina Kusin vitamin Kl: 11 & då gick vi upp super trötta eftersom vi suttit uppe hela jävla natten! hahah! men inga sura minner nej vi skratta och hade det roligt. Sen så körde dom hem mig & jag har predis haft gäster nu eftersom jag har fyllt 13 år! :D hiihih, jag fick ett super gulligt linne som jag ska ha på mig imorgon i skolan & sen så fick jag en kjol :) super gulliga! <3 tack så mycket. Imorgon är det skola & jag längtar värkligen INTE! men ska bli underbart att träffa alla igen :D längtar efter det iallafall. Men nu ska jag gå och bada & testa några geléer som jag fick av Rasmus & Cornelia i fredags :D underbart säger jag bara!

Så ha det bäst så ses viii!
i love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0