bowling

hejsan alla sötaläsare! idag har dagen varit superlångtråkig... Vi började med att göra ett
prov  om Canadas geografi och det gick förvånansvärt bra :) Sen så fick vi kolla på en film
som typ hete Bara molnen flyttar stjärnorna som vi faktist redan sätt en gång tidigare.
Skit alltså jag tror alla ville dö när vi satt där och tvingades att titta :) ahhaha.
Sen så fick vi skriva om filmen. Sen var det lunch och senare dagsför idrott.
Jag hade som vanligt glömt idrottskläderna & idag var det handboll som vi skulle köra,
men jag satt bara och kollade på :) Sen gick jag hem och spelade lite på gitarren & nu
sitter man här. I morgon kommer kusinen ungefär vid halv ett & så bär det av
till heron där vi ska spela bowling :) sen så ska hon sova över hos mej & det blir superkul.
kommer kanske bilder från kvällen ;)
ha det bra.
i love u,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0