fan för er.

jag är så jävla trött på er, kan ni inte bara låta mej få leva mitt liv.
Jag hatar er för att ni ska förstöra varenda liten sekund jag är lycklig,
för att ni ska komma med era jävla komentarer. Jag värkligen hatar er.
Kan fan inte fatta att vi vart kompisar en gång itiden, jag förstår inte vad som hänt.
varför just jag, varför har ni valt att se ner på mje. jag är presic som alla andra.
en flicka med en dröm som ni hela tiden trycker ner, fan jag känner mej som en jävla
dörrmatta. Varje jävla dag får jag fejka för att ni förstör min glädje, med era jävla skratt,
komentarer och flin. jag klarar inte mera. Jag har förlorat så mkt som jag älskat och ni gör
det inte lättare för mej att gå vidare.  Jag försöker värkligen varje dag, att ta ett nytt andetag och
kämpa vidare, men när ni hela tiden ska göra mej arg & ledsen. jag orkar inte längre.


Kommentarer
Postat av: Flumkung<3

uppdatera!!!

2010-02-28 @ 09:29:58
URL: http://yoanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0