vanlig dag,

hejsan! idag så har det varit en bra och händelserik dag. Jag och johanna gick till skolan tsm
och vibörjade med idrott. På idrotten gick det väll lite sådär hahha, Vi hade fotboll & som vanligt
så tyckte jag & johanna att vi inte behövde vara med ;) hhaha. Sen så var det en vanlig dag &
vi slutade kvart över tolv ungefär. Hahah Min brorsa har färgat håret grönt och jag tycker det ser lite
för mkt ut, men han får gärna se konstig ut :D. Imorgon är det onsdag och då så ska jag bara ta
det lungt och vara hemma. Saknar Madde & erik extramkt idag, det var superlängesen vi träffades.
På lördag så blir det hem till johanna och ska träffa alla som betyder mest. ska bli superkul :D Vi ska
kolla på film & spela spel och sånt kul (;
Ha det underbart,

kram Alexandra





Kommentarer
Postat av: Älskade johanna

här apa!!! "Vanlig dag..." du blir sur när andra kopierar dig och så gör du lika dant;)) Puss / Johanna

2010-01-27 @ 17:26:21
URL: http://yoanas.blogg.se/
Postat av: aalexx

söt! :)

2010-01-27 @ 20:01:12
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0