WILLIAM BROBERG!

Jag saknar dej så mkt så det gör ont, Jag trodde ärligt jag kunde leva utan dej
men sanningen har bevisat att det är omöjligt. Jag har känt dej hela mitt
liv & du har alltid stöttat mej. Det gör så fucking ont inom mej varje dag
och jag gråter mej själv till sömns för jag saknar att vi var vänner.
För utan dej vi min sida har mitt liv förlorat en solstråle, Du var den
som kunde få mej så jävla lycklig & glad. Jag saknar dej så mkt
och jag vill vara din vän igen. Så mkt som du betytt & betyder är
så svårt att förklara. Allt jag vill säga skulle inte få plat här.
Du har påvärkat mitt liv så mkt & med så stor värkan.
Du är underbar.
Kram Alexandra Jansson Sundholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0