badhuset, torsdagen 04-02-2010

hejsan! idag vaknade jag vid tio tiden & tänkte att jag kunde ta det hur lungt som helst idag.
men nejdå, Disa ringde och sa att jag var tvungen att skynda mej för vi skulle till badhuset med henke & ngåra andra kompisar. Så väll hemma hos disa slängde jag i mej två mackor och vi åkte sen nej till badhuset här i södertälje. När vi kommer dit så finns det inga skåp till oss tjejer så vi får stå och vänta, men som tur är så har henke en supergullig brorsa som jobbar där och fixar in oss. väll där inne så badar vi och har super roligt tillsammans, det var värkligen en av dom bästa dagarna!
efterdet så åkte jag och disa hem till disa & satte oss vi datan, men vi märkte fort att vi var så trötta att vi inte orkade göra något s vi gick upp till disas rum och bara satt där och glode. hhaha :):)
jag har haft det super bra idag & imorgon blir det hem till pappa som gäller. ska bli skönt att få komma bort lite.
det ska faktist bli roligt!
aja, nu ska jag fortsätta sjunga och spela gitarr.
men ha det underbart kanske laddar upp ett litet videoklipp på mej när jag sjunger, vi får se ;)
ha det underbart!
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0