fjällen snart!

hejsan! här kommer en snabb resume från helgen.

Fredag: Jag åkte till pappa ungefär halv två & han och jag gick ner på stan för att handla,
jag fick en super snygg väska i någon blå färg :) jag tog den sista! hahah ;)
Sen gick vi hem och pappa hjälpte mej med gitarren och jag höll på att tränna i 4 timmar!
var helt slut i händerna efteråt. Vi åt middag och gick och la oss, dagen var bra & gick ovanligt
fort.

Lördag: Jag och pappa vaknade vid nio och då slängde vi i oss frukost och började gå till södertäljes sjukhus för vi skulle låna bilden av pappas kompis. Väll framme fick vi bilnycklarna och vi började våran lilla resa till stockholm &tekniska museeumet :) När vi var framme så gick vi runt där ett tag och det var super roligt. efter en timmes tid ungefär bestämde vi oss för att åka hem. När vi var hemma började pappa med maten och jag satte mej ner för att spela lite gitarr igen :)

Söndag: vaknade vid halv 12 och åt frukost sen så körde pappa hem mej till mamma och då satte jag mej vid datan, efter ett tag fick jag jäkligt tråkigt och började städa lite i rummet :) är nöjd med resultatet.

Imorgon är det skola igen efter en veckas lov men snart så slipper jag den igen :)
åker till fjällen på lördag! ;D ska bli så kul att äntligen få komma bort från allt.
då ska jag bara njuta :)
ha det bra så ses vi!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0