förgyller allt.

hejsan bloggen. Idag har dagen gått väldigt fort, det var värkligen en av dom bästa i mitt liv.
ni förgyller allt!<3
imorgon blir det fullfart efter skolan ska jag hem och packa för på lördag morgon bär det av till storhogna ;D
guuud vad jag längtar så mkt alltså.
ska bli så kul, men kommer värkligen sakna alla nu när allt blivt så bra.
ha det bäst.
pussss.




ennu en dag utan ditt leende,
ennu en dag helt ensam.
jag vill ha dej här, just nu. nära.
det känns som tusen mil mellan oss nu,
jag saknar dej, mer en jag trodde var möjligt.
du bevisade att om man bara var stark
kunde man klara allt, men nu när du inte är här.
hur ska jag kunna orka. Jag var någon med dej,
och nu när du inte är här. Är jag ingen.
dagarna fortsätter även om jag alltid kommer
vara fast i det som en gång var.
det som en gång var så underbart fantastiskt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0