i im so in love

hejsan!
idag har dagen varit super bra.
träffade Disa igen efter två veckor och det var med blandade känslor vi äntligen
fick ses igen :) vi började dagen med att vandra ner till Stadshuset där vi skulle
träffa thomas Johansson för att kolla runt lite där och få en inblick i regeringen och
sånt skit, jag höll mest tyct och lyssnade lite. annars så hängde jag med tjejorna & bus killarna ;)
hhahah, vi hade super roligt. Sen så gick vi tillbacka till skolan och hade en vanlig dag med språkval
och sånt. Efter skolan gick jag , Johanna & disa hem till Philip men mamma ringde och sa att jag skulle
hem efter typ en timme så det var inte så kul :(
Har precis städdat rummet & har laddat upp en ny header & jag lovar! jag ska inte byta nu på ett tag:)
jag är nöjd med den nu :D
I veckan ska jag ïväg och tränna med mamma på friskis ;) ska bli skönt att äntligen få komma igång
lite med det, har ju inte trännat på super länge.
& på fredag blir jag 13 år! tänk vad tiden går fort, ska bli skönt att bli ett år äldre. men endå inte.
önskar att jag bara kunde kryppa upp i mammas famn som när jag var liten & ibland kan jag faktist
sakna att hon lyssnade när man hade något att säga... men aja, nu ska jag inte vara för privast här.
ha det underbart
puuussss


Kommentarer
Postat av: Lina

Ville bara kolla ifall du va intresserad av att vara med i min Tävling om smycken?

Jättelätta villkor. Gå in på min blogg och kolla (A)

Gå in på kategorin ”tävlingar”.

(Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt & du kan radera det här om du vill)

Kramar //Lina

2010-04-01 @ 15:27:59
URL: http://lina.bubbleroom.se/
Postat av: Johanna

Varför har du inte headern som amanda har gjort?

<3

2010-04-04 @ 12:58:21
URL: http://yoanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0