ont i magen

hejsan! idag så har dagen varit riktigt underbar om bara varje dag kunde vara likadan ;)
hahah, idag var jag i skolan & efter skolan gick jag & Johanna hem till philip med han &
vi spelade COD , innebandy & kollade på en snuski film hahah! :)<3
sen så har ju jag och johanna snackat väldigt mkt om att ringa Alexander för att det har blivit
lite konstigt och så. men aja. Ska göra det nu iallafall men det är upptagen så får väll vänta.
Imorgon blir det längsta skol dagen med Spanska , Slöjd &bild ;) kul kul lite.


Här får ni några bilder från idag ;*


här äter jag och johanna glas med hela ansiktet ;)



kola såsen var super mumsig att kladda med ;D



Sen efter några timmar så lagade vi yehnom stehkta curt-beullar ;D ahahahha



det blev vääääälldigt mumsigt :))<3

tack för den underbara dagen, den blev värkligen lyckad ;)
älskar er.
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0