uppdatering

hejsan!
idag började jag dagen med att gå till skolan & mötta Johanna & Philip :)<3
i skolan så hade vi idrott första lektionen och vi fick hålla på med massa reskap,
det var roligt och så. Sen hade vi några lektioner &sånt och efter drog jag hem till mej¨
& började städa rummet lite så nu ser det iallafall någelunda bra ut :)
Vill så gärna följa med Philip på match på lördag men vi får se hur det blir :) haha
på söndag så ska jag till Vingåkers med familjen och kolla på Chinos till mej :D Jippi!<3
Och föresten! Här kommer min favortis låt ;)


Imorgon så blir det skola som vanligt & kanske frar hem tilln någon kompis efter :))
saknar värjlkligen disa så mycket! ses typ om två veckor kansek :((
tråkigt nog. Aja.
Ni får ha det så fruktansvärt bra ;D
puuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0